Een nieuw B2B klantenportaal

Categoriën:
 
 
Ga verder naar het nieuw klantenportaal
 
 
 
Apeldoorn, 1 juli 2020 – Adola B.V. lanceert een nieuw klantenportaal voor dealers. Dit maakt inkopen bij Adola B.V. voortaan nog sneller, makkelijker en vooral leuker.

Onze nieuwe bestelomgeving draait op Portal4Sales, een online platform van Optimizers B.V. dat het bestellen direct mogelijk maakt voor zowel desktop als mobiele gebruikers. Orders plaatsen is zeer eenvoudig. U hebt binnen een paar klikken toegang tot real-time informatie over onze artikelen, actuele voorraadstatus en uw eigen orderhistorie. U hoeft niets te installeren want het portaal werkt op ieder tablet of desktop. Zo kunt u efficiënt en doelgericht bij ons inkopen waar en wanneer u wilt.
 
Nieuwe frisse “Look & Feel”
  • Bestelgeschiedenis per order
  • Toegang tot uw factuurgeschiedenis
  • Overzicht uw laatst bestelde artikelen
  • Overzicht uw favoriete artikelen
  • Mogelijkheid om een order te importeren middels Excel
Ons nieuwe klantenportaal is de eerste stap naar een verbeterde bestelervaring bij onze dealers. We blijven continu werken aan verbeteringen met als doel dat u als dealer vindt wat u zoekt en met alle gemak een order bij ons kan plaatsen.

Oude dealerportaal komt te vervallen
Het oude bestelsysteem blijft voorlopig toegankelijk. U kunt met uw oude inloggegevens nog steeds inloggen en bestellen in de oude omgeving. De werkwijze is daarbij ongewijzigd gebleven. Echter streven wij ernaar vóór einde van dit jaar te stoppen met dit bestelsysteem.
 
Wilt u gebruik maken van het nieuwe klantenportaal en wenst u hier inloggegevens voor te ontvangen? Neem dan contact met ons op.